8. sep. 2012

Hei alle sammen.
Dette er nytt for meg så dere må ha litt tålmodighet med meg.  Det blir sikkert en del endringer her etterhvert.
Meningen med denne bloggen er å fortelle litt om meg og min familie og hva jeg holder på med. ;)

Jeg er en dame på 39 år som har 2 barn (håper ikke de ser at jeg kaller de barn... he he.  De er vel store nå siden min sønn blir 20 i år og min datter nettopp ble 17.) Har og en kjæreste som har verdens herligste hund. Bilder kommer når jeg finner ut hvordan jeg gjør det.. hi hi

Kommer til å legge inn en del bilder av ting jeg lager og oppskrifter på mat eller bakverk som jeg synes smaker godt.  Jeg lager også salver og kremer og kommer til å legge inn litt  info om dette litt senere.

Er det noe dere synes mangler eller noe dere lurer på så spør...

2 kommentarer:

  1. Så morro at du har fått blogg vennen :) Ser kjempe bra ut :) Gleder meg til både mat oppskrifter og salver <3

    SvarSlett
  2. Takk for det vennen, det kommer bit for bit her nå. gøy å lese bloggen din også synes jeg

    SvarSlett