1. okt. 2012

Er vist litt glemsk når det gjelder å oppdatere bloggen min...


Må vist skjerpe meg å skrive her litt oftere.
Har den gleden å ha besøk av Theodor, en liten nydelig russisk toy terrier. Han er ett lite lyspungt i dagen.



Ellers så har jeg koset meg sammen med guddatteren min på åpen dag på brannstasjonen og så dro vi på fisketur på moloen etterpå. Vi var ganske mange som dro, Eva, Rachid, Hanne Mari, Trine, Solin og meg. Koselig å gjøre noe sammen med andre. Å det å ut i naturen er jo kjempe gøy.



Ellers har det vært rimelig stille her i huset på grunn av formen min, den er litt på tryne for tiden med mange infeksjoner i kroppen.  Dessverre noe jeg må leve med.

Nå har jeg fått bestilt råvarer til produktene mine så dere som ønsker å bestille prøveprodukter gi meg en lyd enten på FB eller som kommentar her.  Har dere spesielle problemer med hud, ta kontakt for jeg kan spesial lage salver til ditt behov ut i fra hva problemet er.  Alle eteriske oljer virker forskjellig og kan kombineres for rett bruk.

her kommer en oppskrift som jeg har lånt på FB.

oppskrift på knekkebrød:

 3,5 dl havregryn,
 3,5 dl sammalt rugmel,
 1 ts salt,
 2 dl gresskarfrø, 
 1 dl solsikke,
 1 dl, valnøtter 
 1 dl linfrø
 8 dl vann.
 lot røra stå i 20 min. satte ovenen på 175 grader og smurte røra ut på to stekeplater 2 - 3 mm tykke. lot de stå i ovnen i 30 min + skar dem opp og tørka dem på 100 grader i ovenen med døra på gløtt i en timens tid. Tro det eller ei de ble j.... gode anbefales. NB knus frøene og nøttene da blir det mest næring ut av det. :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar